Från discshop

Har beställt lite från Discshop som jag skall hämta ut under veckan hade jag tänkt mig.
Det som jag hade beställt är:
 
En U-båts-thriller" Seaviper"
 
Superswede: En film om Ronnie Peterson
Terence Hill och Bud spencer vol 1, innehåller följande fem filmer:
 
Banana Joe
Kör hårt
Storfräsarna
Supersnutarna
Även änglar äter bönor
Collectio vol 2 med följande filmer:
Miami super Cops
Skurkar och banditer
Snedseglarna
Super Fuzz
Udda eller jämt

 
Mr.Billion släpptes i Sverige under 2018, också en film som jag aldrig
tidigare har sett, så den får bli en chansning.
 
 
Alltid kul att se hur långt fotbolls huliganer kan gå för att
skämma ut sig, så därför fick det bli även denna dokumentär.
 
Självklart så beställde jag via mybonus.com för att få lite återbäring,
många bäckar små i slutändan.

Kommentera här: